Jeugd

Hallo jongens en meiden,

Van harte welkom op de site van de Grote Kerk. Voor kinderen en jongeren van alle leeftijden is er wel wat te doen.

Op zondag hebben we al drie mogelijkheden; van 0-6 de crèche tijdens de ochtenddienst. Na de morgendienst hebben we in het winterseizoen de zondagsschool voor iedereen tussen de 4 en 12.

Ook tijdens het winterseizoen is er ‘s avonds na de dienst jeugdvereniging “Signaal”, deze is voor iedereen tussen 16 en 24. Door de week is er tijdens het seizoen ook nog veel te doen: drie clubs op woensdag, twee in de middag en éen in de avond. De zaterdagavond is voor de club van 12 tot 16.

Ook wordt er met veel enthousiasme catechisatie gegeven voor jongeren vanaf 10 jaar. Omdat jullie het best druk kunnen hebben, heb je de keus tussen maandag of dinsdag.

Er zijn vier diensten per jaar waarin speciaal de kinderen worden aangesproken; bid- en dankdagmiddag, de kerk-en-schooldienst in februari, en niet te vergeten de afsluiting van de Vakantie Bijbel Week in de zomer.

Wil je meer weten, kijk dan verder op de site bij het onderdeel dat bij je leeftijd past.

Bankrekeningnummer NL47 INGB 0003 4174 54 t.n.v. Jeugdwerk wijk 1