De kerkdiensten op zondag vormen het hart van de gemeente. De diensten vinden iedere zondag plaats om 9.30 uur en 18.00 uur in het kerkgebouw. Iedereen is hier welkom, gemeentelid of niet!

In de kerkdiensten staat het Woord van God centraal. We lezen een gedeelte hieruit; in de preek legt de voorganger dit gedeelte uit en laat zien wat God hierin ons te zeggen heeft. We lezen de Bijbel uit de Herziene Statenvertaling (2010).

Tijdens de dienst zingen we voornamelijk Psalmen uit de berijming van 1773 en eventueel één Psalm uit de bundel Weerklank.

Voor wie geen Bijbel of Psalmboek bij zich heeft, zijn bij de ingang van de kerk enkele Bijbels te leen.

Vijfmaal per jaar wordt het Heilig Avondmaal gevierd, waaronder in de avonddienst van Goede Vrijdag.

Tijdens de morgendienst is er crèche voor kinderen tot 6 jaar. Kinderen van 4-5 jaar wonen het eerste deel van de dienst bij en gaan voor de preek naar de crèche.

Agenda Kerkdiensten

Bijzondere diensten

Naast de zondagse kerkdienst zijn er de volgende diensten:

· op biddag (tweede woensdag van maart) en dankdag (eerste woensdag van november) om 15:00 en 19:30 uur;

· op Eerste Kerstdag om 9:30 en 18:00 uur;

· op Goede Vrijdag om 9.30 en 19:30 uur;

· op Tweede Paasdag, Hemelvaartsdag en Tweede Pinksterdag om 9:30 uur;

· op oudjaarsdag om 19:30 en nieuwjaarsdag om 10:00 uur.

Enkele diensten zijn speciaal op de kinderen gericht: de middagdienst op biddag en dankdag, de kerk-en-schooldienst (februari) en de dienst na de Vakantie Bijbel Week (begin van de zomervakantie).

Linken

Dienst meekijken

Dienst meeluisteren

Giften en Collecten: klik op, of scan de code: